19 April 2011

Setahun Berblog.....

Sedar x sedar bulan 5 nant akan genap setahun aku berblog ni. Start dari Pageviews :0 hingga hampir 13000 Pageviews hari ni...Jd hari ni aku nak share ciket status Blog ni selepas setahun...


Ni pageview aku selama setahun ni...

Ni plak rank blog aku Worldwide dan juga dekat Malaysia...

Earning blog ni dari iklan2 Adverlets yang dpt tiap2 hari sejak ak ltak iklan Adverlets 2 miggu lepas, thanks to Husna Rosli for the tips........

Ini plak earning Nuffnang yang xtau bile nak naik dah bermiggu byk ni je, Pelik aku....

Kesimpulannya, selama aku berblog ni macm2 dah aku dpat dari mcm mane nak cari visitor, kekalkan pageviews, page loading time, mcm2 lg la... x susah sebenarnye nak wat blog ni, tp nak maintain wat blog 2 yg susah... Apepun kat cini nak ucap thanks sgt2 dekat Ayunie Aris yg byk mendorong aku untuk wat blog ni.. Mesti ramai nak tau mcm mane aku bleh jana trafik yang agak bnyak dalm thun 2011 ni...Nant aku ceritakan dalam post2 lain plak. sekian....

1 comment:

  1. wah dasyat..aku dah nak masuk 3tahun dah tp xsmpai mcm ni lagi.biase la mls update..haha

    ReplyDelete