31 January 2011

Tips: Nak tak blog korang di RSS kan (auto post/ping) di Fanpage Malaysia Blogger United??

Sambil2 blogwalking td terjumpa 1 artikel untuk membantu meningkatkan trafik ke blog...

by Malaysia Blogger United on Tuesday, December 14, 2010 at 6:02pm

Assalamualaikum Dan Salam 1 Malaysia ! Pengumuman ini khas ditujukan kepada Semua Blogger yang berminat supaya blognya di 'RSS' kan di Fanpage Malaysia Blogger United. Dalam erti kata lain, selepas anda siap melahirkan (publish) entry di blog korang, automatic entry tersebut akan di post/ping kan di Fanpage ini. Yeah! Kini anda boleh melakukannya.

Korang hanya perlu meletakkan banner yang telah kami sediakan kedalam blog korang dan yang penting backlink ke Fanpage Malaysia Blogger United. Hanya letakkan kode dibawah dan informkan kepada kami melalui nota ini bahawa anda sudah letakkan banner tersebut. Kami akan memasukkan blog anda ke RSS untuk Fanpage ini supaya entry korang akan autopost/ping ke Fanpage ini. Ini adalah salah satu langkah yang kami lakukan untuk menolong korang semua dalam menaikkan trafik blog korang. huh !

Kalau korang rajin dan sangat baik hati plus pemurah dan penyayang, bolehlah sebarkan tentang pemberitahuan ini kepada blogger lain, contohnye buat entry ke (yang ni terbaek), bagitahu melalui chatting ke, ataupun hanya share nota ini ke profile anda. Segala kerjasama korang amat kami hargai. Terima Kasih :)

Html Kod yang perlu diletakkan...



Malaysia Blogger United

No comments:

Post a Comment